Canvi de terç.

Bé, està vist que per aquest camí no vaig bé. Penjar vídeos, i posant comentaris + o - encertats, porta a més comentaris i fins aquí és normal en el funcionament d'un bloc.
M'explico, la meva intenció era que en un moment donat, ens diguéssim a nosaltres mateixos, "...que faig en el meu cas". Suposo que és degut a un sentiment que tinc amb mi mateix de passivitat vers a mi i vers als altres i que dec projectar aquesta visió de mi en vosaltres.Tot i així crec igualment que alguna cosa he de fer (i vosaltres també)<--- "comentari paternalista", per això en comptes de penjar vídeos i tal i tal, nomes penjaré coses que hagi fet fins aquell moment ,que seran + o - encertades però seran.
Desprès d'aquesta auto-proposta/confessió, espero escriure més d'un parell de post a l'any.
Fins al pròxim post.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

anims, el blog perd un gran "poster" pero el món guanyarà un lluitador!
xevi

Anònim ha dit...

Ai... aquest Pere de la cullera. No deixis de penjar videos interessants home... no crec que sigui fàcil assolir tots els objectius que ens poguem plantejar a sa vida, però en tot cas està bé poder-los veure i pensar-hi.
Aquí tothom penja una mica la seva vivència, els seus interessos, i les seves pocavergonyes, i així ens retroalimentem. I la teva aportació és ml interessant. Mamón!
Xexi