Si no poseu un comentari vindrà a fotre patades giratòries a tort i a dret.
i de regal Bono...boníssim.
Coses que trobo
-
Llençats a la vorera em trobo dos objectes sense nexe aparent.
En primer lloc, el bocí d'una notificació estripada en què es comunica la
concessió d'un ...
Fa 2 setmanes















1 comentari:
Boníssim!jejej El del Bono ja l'havia vist; quin crack el Chuky jeje
Sergi
Publica un comentari a l'entrada