usti, m'heu de perdonar.. però els vaig sentir per la radio i no m'ho creia,
són tan rematadament tràgics que em fan partir la caixa..
ja n'hi ha prou de lamentar-se homeià!
és diuen manos de topo
Coses que trobo
-
Llençats a la vorera em trobo dos objectes sense nexe aparent.
En primer lloc, el bocí d'una notificació estripada en què es comunica la
concessió d'un ...
Fa 2 setmanes
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada