Sota la pell hi ha canr encara, a l'UN-I-VERS de Benifallet
-
Aquest dissabte 5 de juliol al matí, estaré a la tercera edició del
certamen UNI-I-VERS de Benifallet presentant Sota la pell hi ha carn encara
(Linx Ed...
Fa 9 hores
4 comentaris:
aix, és que aquests vídeos sempre deixen un regustet a ranci.. la crítica a darwin té sentit, relaciona molt bé la teoria amb la mentalitat burgesa que guanyava terreny en aquell moment, però no és gens constructiva, què proposa? jo esperava un final apoteòsic del pal "independence day" amb marcianitus i tal.. quina decepció. però gràcies per voler fer-nos dubtar de tot un altre cop pedouski.
tinc vídeos amb final "independence day", em dec estar encartronant.
pdous
mmmm, jo que vols que et digui...jo per aquí veig la mà d'aquests catòlics que fan una barreja de adam i eva i l'evolució humana, com es deien....no sé però n'he sentit parlar per algun lloc. de fet només fa falta investigar una mica les referències, aquest john wells és una mica fanàtic.
s'han hagut de mossegar la llengua pq no se'ls hi vegi el llautó.
cheb waka
doncs no sé, però dubto que els catòlics cedeixin el tro de la creació a un altre que no sigui "Ja", de fet a u.s.a odien tota tesi no creacionista. Tot i així us en penjaré un de més proper a les tesis del diseny inteligent.
pdous
Publica un comentari a l'entrada