Avui veurem la diferència entre una estela de condensació normal i una estela química o chemtrail.
i demà la a, la e, la i, la o i la u...boooorriquito como tu, tururú.
Coses que trobo
-
Llençats a la vorera em trobo dos objectes sense nexe aparent.
En primer lloc, el bocí d'una notificació estripada en què es comunica la
concessió d'un ...
Fa 2 setmanes
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada