No em "piqueu"

capítol 2. "Acudits"

...bueno m'he precipitat. Ja ho edito.

2 comentaris:

ferran pecanins ha dit...

tio,.cabaràs malament. Dubtar de l'holocaust és gordO.Totes les guerres són absurdes, des de l'inici dels temps.. dubto que les aspiracions d'alexandre magne fossin més lloables que les ànsies de petroli avui.. i el lobby jueu és el putu amo del món.. tot això ho sabem..però tu estàs conspiranoic tio. No seria més fàcil pensar que la gent està aburrada i es ven la consciència per un pèsol? ara com ara, tenim els governants que ens mereixem, i no se'ls exigeix pas més.

Cheb Waka ha dit...

jejej...m'agradava més la versió conspiranoica que la actual...jo ja ho sabia que hi havia algun grup que desconeixiem i que té tot el poder..ja ho sabia jo...si si si, ja us ho deia jo!! ja us ho deiaaaa!!!! no em vau voler fer i cas i mira!!!! AL LORO!!! QUE NOS ESTAN EMBAUCANDO!!!!! JA US HO DEIAA!!!!! JAJAJAJAJAJAJ!!!!!JA US HO DEEEEEEEEEEEIIIAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA